reklama

Páni, príďte si trochu čuchnúť do bratislavskej MHD

Tak nám páni z mestskej radnice zasa raz zvýšili tú električenku. O euro, teda tridsať korún! Priznám sa, naštvalo ma to! Koho by to nenaštvalo? Hádam len takých, čo sa vyvážajú autami a určite na čele s pánom primátorom... Alebo tí z dopravného podniku asi nikdy nesedeli v preplnenom buse, kde na vás každý dýcha to svoje raňajkové menučko. Alebo keď musíte dýchať arómu bezdomovcov. A ako neraz páchnu...! To by som dopriala pánom z dopravného podniku, alebo pánom radným poslancom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

nech si prídu ovoňať, nech sa odvážne odvezú s pánmi bezdomovcami, nič proti nim... No ale páni z radnice a páni poslanci sa asi MHD veľmi nevozia.... takým asi nikto nič nezvyšoval, že? Tí platiť nemusia, akurát svoj benzín, či naftu a asi aj šoférov a čo ja viem čo ešte...

Tak ma to dosť naštvalo, že zasa musím platiť viac. Ale začo, páni, pýtam sa začo? Za to meškanie? Za električky, ktoré nechodia cez tunel, ale ani na hlavnú stanicu? Alebo za električky ktoré chodia pomaly, lebo majú zodrané trate? Alebo za tú saunu, keď kúria aj v lete ako odušu? Tak zato páni z radnice a dopravného podniku platím viac? A zato, že mi nejde otvoriť okno v buse, alebo električke, alebo za to, že sú tam také malé okná, že sa tam v lete spotím? Alebo zato, že keď ide mama s kočíkom, alebo dedo s paličkou, musia sa na tie vysoké schody v električke doslova štverať ? Tak zato platím? Alebo zato, že ma vodič nepočká, keď ledva fučím na spoj. Vidí ma ako sa trápim, potím sa a bežím ostošesť a on nepočká? A ja mu vyplazujem jazyk? Nie žeby som bola neslušná, ale preto, že sotva lapám po dychu? A to len preto, že nemá asi ten vodič náladu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No ale to je bežné, že tu asi nikto nič negarantuje. No tak nám páni zdraželi tie naše električenky. No a to som ešte minule musela platiť päť eur navyše za tú novú plastovú kartu. No tak hovorím pani za okienkom, že veď ja mám starú dobrú, nepoškodenú, načo potrebujem novú? Ale ona, že mi nepredajú nič ak si nedám vymeniť ten malý plast...! Tak som im ho dala, nech si ho berú...že do roboty jazdiť musím, tak aj keď ide o násilie, nedobrovoľnosť, podvolila som sa...Len dočerta, dokedy sa budem podovoľovať? Veď keď ma budú tí z toho dopravného podniku ešte dlho štvať budem ich bojkotovať, prestúpim, prisám vačku! Len kam, to zatiaľ neviem. Možno do auta a možno aj na bicykel. Veru, stratia verného zákazníka. Veď keď verným zákazníkom dávajú na frak zvyšovaním ceny za električenku, tak ja im dám tiež na frak. Budem jazdiť svojou starou embéčkou, alebo možno...a to veľmi zvažujem, možno aj na bicykli. Teraz je to moderné. No a ešte som zabudla, že môžem jazdiť aj zadarmo. Tak ako bezdomovci. Trochu sa upravím, nasmradím sa... a ide sa. No veď uvidíme, ako to dopadne...!

Jana Brychova

Jana Brychova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena dnešného sveta. Plná túžob nefungujúce veci spraviť fungujúcimi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu