U nás dosiahol vrchol zrejme okolo roku 2009, no s určitou zotrvačnosťou pokračuje ďalej... Ďalším, nemenej dôležitým ukazovateľom je zahusťovanie. Urbanizácia pokračovala aj keď nerástol počet domácich obyvateľov, narastal počet prisťahovalcov z iných miesta vidieka. No a za prácou začalo jazdiť na tzv. týždňovky obrovské množstvo ľudí. Aj to naplnilo autami ulice mesta a sídliskové parkoviská až na prasknutie. Mesto nebolo a nie je pripravené vysporiadať sa s takým náporom. Tak ako si koryto rieky udrží len určité množstvo vody, tak aj množstvo áut v meste je limitované priestorom. No automobilová povodeň je v Bratislave už dávno. Hrozba povodne na rieke sa ale asi nerieši rozširovaním koryta, ale reguláciou toku, prípadne stavaním hrádzí. Podobne je to aj s parkovaním. Aj preto je volanie po výstavbe nových parkovacích miest neopodstatnené. Neuvedomujeme si totiž, že ak budeme stavať parkoviská, prídeme o posledné voľné plochy ktoré by sa mali v budúcnosti využiť na niečo zmysluplné. Môžeme prísť o množstvo zelene, detské ihriská a pod. Bratislava by sa stala mestom parkovísk. Škaredým zaprataným mestom, ktorého obyvatelia si prestali vážiť priestor, stromy a čistý vzduch. Išlo by o ďalšie uprednostňovanie osobnej dopravy na úkor verejnej.
V tomto kontexte sú snahy o postavenie parkovacieho domu v lese, konkrétne za Červeným mostom na Železnej studienke, arogantným a chorým pokusom riešiť parkovanie na úkor obyvateľov mesta, a to aj za cenu znižovania kvality oddychovej zóny v okolí Partizánskej lúky. Argumenty, že s parkovacím domom príde k Červenému mostu poriadok v parkovaní v podobe regulácie i s vodičmi parkujúcimi na chodníkoch či tráve, neobstoja. Prečo? Pretože ten poriadok bolo a je možné urobiť ihneď, a to aj bez parkovacieho domu. Niekto nám chce nahovoriť, že bez parkovacieho domu to nepôjde. Opak je pravdou. Neobstoja ani argumenty, že v okolí Železnej studienky sa nenašli voľné plochy na parkovanie. Iste. Po tom, ako mesto rok čo rok predáva svoje (naše spoločné) pozemky, sa nemôžeme čudovať, že v okolí Červeného mosta už asi nemá žiadne, ktoré by mohla v prospech obyvateľov využiť. Aj to je dôsledok politiky, ktorá rozpredáva všetko mestské a keď obyvatelia potrebujú, pozemku na parkovanie jednoducho niet...Výstavba parkovacieho domu by bola jasnou pozvánkou vodičom - jazdite, máme tu pre vás až 300 miest, takmer priamo v srdci zóny pre deti - Partizánskej lúky. A argument, že do lesa sa potrebujú nejako dopraviť aj mamičky s kočíkmi a starí ľudia? Nikto ale netvrdí, že nejaké to parkovacie miesto by tu malo byť k dispozícii. Ale bývalých i súčasných volených zástupcov mesta neospravedlňuje, že napríklad do dnes nejazdia k lesoparku výlučne nízkopodlažné a ekologické vozidlá. Že sa nedokázali postarať o kvalitnú MHD. Takže potom vyznievajú snahy o plátanie nedostatku parkovania výstavbou v lese, ako nechutný žart na adresu občanov mesta.